کارشناسان یادآوری شما: نفروپاتی دیابتی ممکن است ارومیه را وادار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیشتر بیماران در نظر گرفته است که دیابت دارد و هیچ رابطه ای با ارومیه که به عنوان بیماری کلیه پایان مرحله شناخته شده است، اما در واقع، دیابت است که از نزدیک با آن در ارتباط است. بر اساس آخرین تحقیقات، یک نفر از هر سه نفر اورمی توسط نفروپاتی دیابتی، که تبدیل به عامل اصلی ESRD ناشی از. بنابراین کارشناسان ما به شما یادآوری می کنند که توجه به این بیماری، در غیر این صورت، شما ممکن است از شانس گرفتن بهبود از دست دادن.

همانطور که همه ما می دانیم، نفروپاتی دیابتی است که با دیابت ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید برای درمان آن، شما باید برای معالجه این بیماری اولیه در ابتدا. بر اساس برخی تحقیقات، کارشناسان دریافتند که بسیاری از عوامل خطر می تواند دیابت القا، مانند سابقه خانوادگی، چربی، الکل، دخانیات، فشار خون بالا، چربی خون و غیره وجود دارد از جمله این عوامل، به جز سابقه خانوادگی، همه آنها را با ناسالم مرتبط عادت زندگی می کنند، بنابراین شما می توانید آنها را در مشاوره جلوگیری می کند. شما فقط نیاز به برداشتن برخی از اقدامات:

1. فرم یک عادت زندگی سالم است. همانطور که گفته قدیمی می رود، سلامت انسان شامل چهار بخش است: وعده های غذایی منطقی، ورزش مناسب، طرز فکر در حد متوسط ​​و مثبت، و دانش به اندازه کافی از مراقبت های بهداشتی. تا زمانی که شما می توانید این چهار چیز را انجام دهد، میزان این بیماری می تواند به 50٪ کاهش می دهد.

2. نظارت بر گروه های در معرض خطر از نزدیک. قند خون، قند ادرار، تحمل قند، وزن، فشار خون و چربی خون در زمان بررسی کنید. این می تواند کمک به بهبود راه زندگی خود و پیدا کردن این بیماری پیش از آن.

3. کنترل دیابت به طور موثر، جلوگیری از اورمی در مشاوره. اگر این بیماری کردم، فورا اقدامات. اگر شما می توانید بیماری خود را به خوبی کنترل، شما ممکن است بهبودی را از آن دریافت کنید.

اما اگر شما به اندازه کافی خوش شانس نیست و باید نفروپاتی دیابتی، آیا رفتن به یک بیمارستان معمولی و درمان زود، زودتر بهتر است. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

کارشناسان یادآوری شما: نفروپاتی دیابتی ممکن است ارومیه را وادار

 





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، ارومیه، کارشناسان یادآوری شما: نفروپاتی دیابتی ممکن است ارومیه را وادار ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: